TOLONG KLIK IKLAN INI YA..TENKIU

Monday, February 7, 2011

Jalan Lama Bentong-KL part 2

credit to cariforum

Ok, mengikut cerita and laporan akhbar, mangsa nie menghantar isterinya yang bekerja sebagai Manager McDonalds di Genting Sempah. So masa perjalanan pulangnya, si suami tetiba hilang di Jalan Lama Bentong- Gombak disyaki accident di salah satu gaung. So si isterinya berjalan menyusuri jalan lama tue selama seminggu untuk mencari suaminya malangnya tak berjumpa.
Kemudian, dalam sebulan lepas tue org asli dan pihak polis menjumpa kereta si suami dalam gaung di KM 40 Bentong tetapi tiada pemandu di dalam. So dalam lebih kurang seratus meter dari kereta tue, mereka menjumpa tulang manusia yg lengkap berbaju Melayu tapi tiada langsung daging pada badan mangsa. Baju Melayu tue masih lagi elok tapi reputan dan jika dikatakan mayat dimakan binatang liar, tiada sebarang kesan kecederaan dan tulang semuanya lengkap.
So sebab Abg Adi nie rapat dengan mangsa, dia pun turut pergi mengutip tulang mangsa. Dalam 2,3 hari selepas tue Abg Adi asyik bermimpi yang mangsa datang dalam mimpi. So rupa-rupanya selepas pergi kali kedua, tulang dagu mangsa pula yang tertinggal.

No comments:

Post a Comment