TOLONG KLIK IKLAN INI YA..TENKIU

Wednesday, January 12, 2011

Cerita Seram UUM part 2

coppy n paste lagik.. source sama mcm di atas

sebab aku nak tahu nama kolej tu...jika tahu marilah share di sini ok...ini ceritanya:

cerita nie berlaku semasa aku semester 6 kt uum..seperti biasa kalo ari minggu aku dan member2 seangkatan duk sembang n tengok citer smpai pagi. tp malam kejadian tue lain sket..kitorang duk la layan daun terup. saja suka2. sedar x sedar dh kul 2 a.m..perut pun dh lapar..so aku ngan mamat sorang nie pegi la amik mineral kt tingkat ground floor nak buat magie. entah mcm mana...aku terbau wangi mlm tue..kalo x salah aku bunga yg org tnam kt kubur. aku tnya mamat nie..kot2 aku sorang jer yg bau..dia pun terbau gak..peghhh..wangi giler...apalagi..kitorang cabut la...dh la aku duk tingkat 2..lpas tue...kitorang berenti main..masing duk cerita pengalaman..baru la aku teringat cerita mak cik cleaner yg slalu dok bersih blok asrama yg aku duduk tue..sorang budak india dh terserempak ngan hantu pompuan bawak anak..kejadian tue berlaku bebetul kat tmpt aku amik air mineral..untuk pengetahuan korang...kejadian tue berlaku kat asrama uum..nama asrama tue dirahsiakan...

kisah dua..
Satu peristiwa telah menggemparkan asrama uum..kes bunuh diri pelajar pompuan. masa tue aku on the way nak pegi mall..nampak la keter ngan landrover polis..aku ingt budak suksis polis buat latihan..aku buat dont know jer la.balik dari mall..baru la aku tau ada kes bunuh diri. malam tue...lepas balik semayang isyak kt masjid..angin kuat giler..aku ingt nak ujan...tp bila pndang atas..cahaya bulan terang benderang..malam tue sumer penghuni asrama aku tido awal...dh mcm x der org...keesokannya baru la aku tau ader budak kena ggu mlm tue..nama asrama dirahsiakan..
p/s...kolej apa yer...setahu aku kolej yg dekat ngan mall kolek Pernas ngan petronas

1 comment: